Ауылды дамытуға арналған бірегей цифрлық жоба әзірленді
Мектеп хакатонында бағдарламалау дағдыларын қалыптастыруға арналған дарынды балалар жарысы өтті. Оған Павлодар облысының ауылдық, қалалық және мамандандырылған білім беру ұйымдарынан 16 команда қатысты, деп хабарлайды El.kz ақпарат агенттігі Оқу-ағарту министрлігіне сілтеме жасап.
Павлодар қаласы № 8 мектеп-лицейінің директоры Гаухар Бабықованың айтуынша, шара талантты жастарды STEM - мамандыққа баулуға бағытталған. 300-ден астам оқушы сұранысқа ие мамандықтарға терең бойлап, технология мен инженерия саласындағы өз дағдыларын шыңдай алды.
Облыс мектептерінің 15-17 жас аралығындағы оқушылары түрлі жобаларын ұсынды. Олар қосымшалар, боттар, макеттер және бизнесті оңтайландыруға арналған дайын шешімдер, ландшафт дизайны, тиімді ауыл шаруашылығына бағытталған жұмыстар әзірлеген», – дейді Гаухар Бабыкова
Ең үздік дайын өнім Павлодар облысы Железин ауданы Новомир ауылдық мектебінің командасына тиесілі. Балалар белсенді жерлестерінің пікірін ескере отырып, өз ауылдарының 3D макетін егжей-тегжейлі әзірлеген. 6 сағат ішінде макет те болашақта жүзеге асатын жоба шығынының есебі де дайын болды.
Оқушылар ландшафтқа қойылатын экологиялық талаптарды және аумақтың ерекшелігін ескере отырып жобаны жан-жақты зерттей отыра жүзеге асырған. Жақсы өсетін дақылдарды ұсынған. Сондай-ақ ұялы байланысының базалық станциялары орналасқан жер көрсетілген. Ауыл іргесінде көркейген мекеннің жоспары дайындалған. Оқушылардың дайндаған виртуалды жұмысы нақты ландшафтқа пайдаланылады», – дейді қазылар алқасының төрағасы Евгений Фоменко.
Командаға Гран-при кубогы және 150 мың теңге сертификат берілді. Хакатон-2023 жарысының жалпы жүлде қоры 500 мың теңге.
Айта кетейік, Хакатон форматы өз қабілеттерін саралап, өзін-өзі жүзеге асырудың перспективалық бағыттарын анықтауға бағытталған талантты жастармен жұмыс істеудің тиімді жүйесін құруға бағытталған. Сондай-ақ еліміздің бизнес, менеджмент, жаңа технология, экономика саласында сұранысқа ие креативті идеяларды қалыптастыруға және зияткерлік алаңын қалыптастыруға негізделген шара.