ҚР ДСМ мәліметінше, биыл Damumed қосымшасында медициналық қызмет көрсету сапасын бағалау мониторингі 3,3 млн тұтынушының үштен екісінен астамы (74,23%), ал бұл 2,5 млн-ға жуық адам көрсетілген медициналық көмекке оң баға бергенін, 0,6%-ы «қанағаттанарлық» деңгейде бағаланғанын және 2,96%-ы теріс пікір қалдырғанын көрсетті, деп хабарлайды El.kz ақпарат агенттігі.
Оң көрсетілген медициналық қызметтерді бағалағандардың 74,23% - 8 844 876 адам медицина қызметкерлеріне алғысын білдірді, 762 703 - і медициналық көмек көрсету сапасына толық қанағаттанды, 226 616 - медициналық көмек көрсетудің сапасына шағымы жоқ, 377 148-і дәрігерді қабылдаудың уақтылылығын атап өтті, - делінген мәліметте.
2022 жылдың қорытындысы бойынша мобильдік қосымшаның деректеріне сәйкес 3,8 млн пайдаланушыдан 94%-ы медициналық көмектің сапасына оң баға берді, тек 1,1%-ы «қанағаттанарлық» баға берді және респонденттердің 4,72%-ы көрсетілген денсаулық сақтау қызметтеріне теріс баға берді. Мобильдік қосымшаның пікірлер бағанында 1 252 214 адам медицина қызметкерлеріне алғысын білдіріп, 1 080 469 пациент медициналық көмек көрсетудің сапасына толық қанағаттанғанын көрсетті.