Дағдарысқа дайындық шаралары. Дағдарысты алдын алу

13 Қазан 2015, 12:25

Дағдарысқа дайындық шаралары. Дағдарысты алдын алу

Сэм Блэк  айтқандай: «Орын алған дағдарыс компаниялар үшін үлкен қиыншылықтар әкелуі мүмкін, тіптен компанияның болашағына да қатер төндіруі мүмкін. Сондықтан дағдарыстың менеджменті міндетті түрде дағдарыстық паблик рилейшнз орнатуы тиіс». Бұл сөздің шынайылығына тәжірибе жүзінде көз жеткізген дамыған елдердің көбісінде дағдарысқа қарсы пиар кез келген ұйымның әлеуметтік ортасымен қарым-қатынас тетігінің ажырамас бөлігіне айналған. Сонымен қатар, дағдарыс пиары ұйымдарға шешім қабылдауда, саяси жүріс жасауда, қызмет көрсетуде, мақсатты топтар қош көрген немесе олар іздеген мәселеде қолдау көрсету, құрылымның пайдасын арттырып, шығынын азайту арқылы айтарлықтай тиімді жағдай қалыптастыруда.

Дағдарысқа дайындық шаралары. Дағдарысты алдын алу

Америкалық зерттеуші Сэм Блэктің  пікірінше, дағдарысқа дайындық шаралары дағдарысты коммуникацияны шешудің басты элементі болып табылады. Жоспар ішінде міндетті түрде келесі элементтер болу керек:

PR саласындағы дағдарысқа қарсы бағдарламалардың өзгешелігі - жұмыс апатқа ұшыраған адамдармен емес, сол апатқа ұшыраған адамдар туралы  асыра сілтеп, жалған берілген ақпаратты оқыған аудиториямен жүреді. Себебі,  бұндай ақпарат компанияға үлкен зиян тигізбей қоймайды. Сондықтан, басты мақсат дағдарыс туралы ақпаратты аудиторияға барынша нақты және уақытында жеткізу.

Дағдарыс жағдайларынан қашып құтыла алмайсыздар. Сондықтан, қандай жағдай болмасын бәріне де дайын болған абзал. Дағдарысқа дайындық негізгі үш принциптен тұру керек:

Директор да қарапайым қызметкер де бір нәрсе айту керек. Ақпараттар әртүрлі болмауы тиіс. Дағдарыс туралы анықталған әр ақпарат ұйым ішінде сұрыпталып тарау керек. Қызметкерлерге бар хабарды айтып қойған жөн емес. Сондықтан, оларды қажетті деңгейде хабарландырып, бұқаралық ақпарат құралдары өкілдерінің немесе қызығушылық танытқан қарапайым халықтың сұрақтарына қандай жауап беру керектігін үйрету керек. Себебі, берілген ақпаратта бір қателік кетіп қалса, кейін ол ұйымның беделіне ғана емес, түгел болашағына зиян әкелуі мүмкін.

Тағы бір айта кететін ерекшелік – журналистер алдында жағымды имидж бен үлкен беделге ие болсаңыз, дағдарыс кезінде олар жағдайды асыра сілтемей, жұртшылықты рейтинг үшін дүрліктірмей оқиғаны дұрыс көрсетуге тырысады. Тіпті, жоғалтқан беделіңізді кері қайтаруға өздері ат салысады.

Автор: Айгүл ШЕРНИЯЗОВА

Бөлісу: