Бас редактор

29 Тамыз 2014, 12:18

Бас редактор

БАҚ-та Бас редактордың орны маңызды болып табылады. Ол газет,журнал, радиостанса және интернет-басылымның  редакциясын басқарады, құрылтайшылар мен баспагергедің алдында басылымдар үшін жауап береді,  өндірістік процесске жетекшілік жасайды, қызметкерлердің жұмысын ұйымдастырады.  БАҚ-тың тұжырымдамасы шеңберінде кеңестер мен пленарлық жиналыстарды өткізеді, жұмыс барысында ұсыныстар мен толықтырулар енгізеді, басылым мазмұнының дамуын бақылайды. Жалпы айтқанда бас редактор өзі басқаратын бұқаралық ақпарат құралының ақпараттық саясатын анықтайды.

Әдеттегідей, бас редакторлыққа  БАҚ-та біраз жылдар қызмет еткен авторлар мен журналистер тағайындалады. Мансаптық өсу әдетте копманияның ішінде болады және көбінесе қалыптасқан дәстүрлі жолмен: корреспонденттен редакторға дейін, редактордан бөлім басшысына немесе бас редакторың орынбасарына дейін, нәтижесінде бас редакторға дейін.

Бас редактордың негізгі функционалды міндеті – баспаны шығаруға дайындайтын үлкен мамандар ұжымының жұмысына жетекшілік ету. Шартты түрде оларды екі топқа бөлуге болады: шығармашылық және техникалық. Техникалыққа тарату бөлімі, әкімшілік, PR-қызмет, жарнамалық және өндірістік бөлімдер жатады. Шығармашылыққа – редактор, хатшылық (жауапты хатшы, шығарушы редактор), бөлімдердің редакторлары, фотоқызмет, арт-директор, дизайнерлер, шолушылар, корреспонденттер, корректорлар, рерайтерлер жатады. Сонымен қатар бас редактордың функционалды міндеттеріне басылымның жалпы дамуының және шығарылымының тұжырымдамасын әзірлеу, қаржылық жоспардң орындалуын, жарнама бөлімнің жұмысын бақылау, жаңа бөлімдер мен айдарларды енгізу, қоғамдық ұйымдармен, басылым мүддесінің шеңберінде билік құрылымдарымен байланыс, авторлармен жұмыс кіреді.

Бас редактор редакцияның барлық қызметкерлері жарияланымдардың тақырыбын таңдаған және құрастырған кезде біртұтас ақпараттық саясатты жүргізілуін бақылауы тиіс. Ол үшін оның бойында қоғамда туындайтын сұрақтар бойынша өзіндік анық өмірлік ұстанымы болғаны жөн.

Осындай күрделі өндірістік-шығармашылық ұжымды басқарудың бір ғана жолы бар, ол демократиялық жетекшілік түрі. Жетекші баспа өміріне қатысты сұрақтарды талқылау үшін барлық ұжымды тартқаны, қызметкерлермен әңгімелескені жөн, жұмыс барысы жөнінде қызметкерлерді ақпараттандыру керек, және де өзіне айтылған сынды дұрыс қабылдағаны қажет.

Бас редактор лауазымына  үміткерлерге үлкен талаптар қойылады. Өйткені мерзімді баспаның тағдыры бұл адамға байланысты

 

 

К кандидату на должность главного редактора предъявляются высокие требования, ведь именно от него зависит судьба периодического издания: его концепция, содержание, дизайн и многое другое.

Редактору необходимы широкие и глубокие знания в той области, которую освещает издание. Кроме того, особое значение имеет способность быстро оценить изменившуюся обстановку, оперативно принять решение, скорректировать планы и организовать реализацию этого решения.

 

Главному редактору просто необходимо уметь слушать людей, быть открытым для общения и новых идей, готовым помочь, но при этом отстаивать свои интересы, сохранять твердость. Одна из наиважнейших задач главреда – сгладить противоречие между яркой индивидуальностью каждой творческой личности и необходимостью работать в команде. Важно сохранить у человека чувство свободы, собственной значимости и в то же время нацелить на работу в коллективе. Среди прочих деловых и личностных качеств для главреда не будут лишними дальновидность, здравый смысл, системность мышления.

Огромное значение имеет наличие связей в журналистской среде и PR-индустрии, а также способность к самообучению – ведь приходится вникать в тонкости работы дизайнеров, бухгалтеров, рекламистов, маркетологов и даже экспедиторов.

По признанию главных редакторов многих изданий, в работе им чрезвычайно помогает наличие чувства юмора.

Ел-шежіре

Бөлісу: